Jen společně
jsme silní

ZUSTÁVÁME SILNÍ PRO NAŠE PODNIKÁNÍ

#UnitedWeStand

I během tohoto pro pohostinství nebývalého období jsme tady, abychom Vás podpořili. Ať už je pro Vás rozvoz jídla úplnou novinkou, nebo je jídlo s sebou součástí Vaší nabídky již déle, v McCain Foodservice Solutions máme tipy, triky a nápady, jak svým partnerům při rozvozu pomoci. Naším úkolem je poskytnout zákazníkům křupavé hranolky, a to za jakýchkoliv okolností.

Chování zákazníků v této neobvyklé době

Aktuálně čelíme nucenému uzavření služeb, dodržování sociálního odstupu a závažným zdravotním problémům u našich zákazníků. Je navíc velmi pravděpodobné, že bude následovat období nízké důvěry zákazníků, období nižších příjmů a pokračujících zdravotních obtíží. Současné stravovací návyky se mění, což je pro mnohé provozovatele výzvou.

Bojujeme nyní o každý prodej – jaké jsou rychlé způsoby, jak získat peníze?

  • Uklidnit zákazníky
  • Postarat se o hosty u nich doma
  • Nabídnout rozvoz
  • Motivovat zákazníky, aby si místo zrušení rezervace pořídili dárkový poukaz
  • Nabídnout recepty, aby bylo možné si Váš typický pokrm připravit v pohodlí domova
  • Pomoci ostatním tak, že rozdáte přebytečné zásoby

Pod vlivem výzev, jimž čelíme, vzrostl rozvoz jídla. Mnoho zákazníků z důvodu omezeného kontaktu s lidmi nyní plně využívá dovozu jídla domů. Pro mnoho provozovatelů, kteří v minulosti ještě nenabízeli rozvoz, je právě teď na čase tuto službu zvážit.

Přemýšlíte o rozvozu vůbec poprvé?

Rozvážkové společnosti zavedly bezkontaktní doručování. Jídlo dovážejí na předem určená místa nebo je doručují ke dveřím zákazníka. To snižuje riziko přenosu viru z člověka na člověka.

Jak bezkontaktní doručování funguje?

  1. Zeptejte se zákazníka, zda si přeje jídlo doručit bezkontaktně, a kde máte jídlo nechat.
  2. Informujte zákazníka, jakmile se bude blížit řidič s rozvážkou. Připomeňte zákazníkovi bezkontaktní doručení.
  3. Jakmile řidič dorazí, objednávku nechá u dveří či na dohodnutém bezpečném místě.
  4. Řidič od objednávky odstoupí na vzdálenost 1 metru nebo počká v blízkosti, aby si zákazník mohl jídlo převzít.

Contact-Free Delivery
Wash your hands

Zdraví & bezpečnost

Bezpečnost je pro každého z nás prioritou. Přestože je nepravděpodobné, že by se virus šířil prostřednictvím obalů od jídla, je důležité zavést další bezpečnostní opatření.

  1. Při přípravě i rozvozu jídla je nezbytně nutné používat rukavice & ochranné roušky.
  2. Připomeňte všem členům týmu, aby si každých 20 minut myli ruce po dobu 20 vteřin.
  3. Dohlížejte na neustálou i rutinní dezinfekci veškerého vybavení, povrchů a náčiní, a to včetně klik od dveří.
  4. Každý den si udělejte briefing s Vaším širším týmem. Ujistěte se, že jsou všichni obeznámeni s nejnovějšími informacemi vlády a že dodržují přijatá opatření.

Jak využít organizační zdroje a čas, když nemáte hosty, nebo je jich méně.

Jako podnikatelé dobře víme, že nejspíš máte značné fixní náklady s personálem, který je zvyklý na pravidelnou pracovní dobu. O tyto zdroje však nepřijdete a můžete díky nim být po tomto těžkém období silnější. Tady je několik tipů, jak managementu pomoci tuto situaci zvládnout:

Utilize resources
  • Plánujte budoucnost – vymyslete nové recepty, zdokonalte školení personálu, zjistěte si informace o konkurenci.
  • Vytvořte si content – pořiďte kreativní fotky, naplánujte si marketingové aktivity a příspěvky na sociálních sítích.
  • Udělejte jarní úklid – důkladně vše vyčistěte, proveďte drobnou údržbu.
  • Proškolte tým – uspořádejte školení pro malé skupiny (např. kuchaře), naučte zaměstnance administrativní procesy.
  • Budujte značku – reputace vzniká v těžkých dobách! Dejte svým zákazníkům přidanou hodnotu – nabídněte jim na svém blogu recepty nebo na Facebooku odpovídejte živě na otázky související s vařením.

Provozovny jako součást komunity

Zoufalá doba si žádá zoufalé kroky

Hospody a restaurace v celé Evropě přicházejí s inovativními způsoby, jak v této nelehké době lidem v izolaci nabídnout jídlo a alkohol.

Pařížské restaurace ukazují cestu, jak se semknout a pomoci si – tady je několik příkladů, které by Vás mohly inspirovat…

  • Restaurace Brutos sprodávala své kuře na bylinkách v balení s sebou prostřednictvím nedaleké kavárny Broken Biscuits. Kavárna také nabízela zákusky, mléko, granolu a kávu.
  • Restaurace Daroco nabízela místním zákazníkům za zvýhodněné ceny produkty podléhající rychlé zkáze, jako jsou mozzarella, těsto, čerstvé těstoviny a uzeniny.
  • Restaurace Ten Belles Bread dodávala suroviny a základní návod amatérským pekařům, kteří si doma během karantény chtěli vyzkoušet hnětení. Ke karanténě nejspíš po pondělním vyjádření prezidenta země přibude i noční zákaz vycházení.

Chápeme, že pro nás všechny je tato doba zkouškou a že odvětví pohostinství je vzhůru nohama. Zůstáváme však i nadále Vašimi partnery.